face O twit youtube
11.11.2020
Betonom preko leđa stanovnika
Betonom preko leđa stanovnika

Prijedlog proračuna Grada za 2021. godinu još̌ jednom je razotkrio svu bezidejnost Mata Frankovića i njegovih suradnika na čelu Grada Dubrovnika. To se jasno vidi po praznim kolonama u projekcijama...

Read more
16.06.2020
U Saboru ćemo se zalagati za građane, prava i životno važne projekte
U Saboru ćemo se zalagati za građane, prava i životno važne projekte

HNS je predstavio svoje kandidate iz Dubrovnika na listi za Sabor u X. izbornoj jedinici. Uz nositelja liste i predsjednika županijske organizacije HNS-a, Valentina Dujmovića, na listi Dubrovnik predstavljaju i...

Read more
03.05.2020
Dan slobode medija danas je posebno bitno obilježiti!
Dan slobode medija danas je posebno bitno obilježiti!

Svjetski dan slobode medija uspostavljen je kako bi se podigla svijest o važnosti medijskih sloboda i temeljnih načela. Ali sloboda medija nažalost odavno nije na željenoj i građanima potrebnoj razini,...

Read more
06.04.2020
HNS želi dodatno zaštititi građane i gospodarstvenike!
HNS želi dodatno zaštititi građane i gospodarstvenike!

Oslobađanje od plaćanja zakupnina za poslovne prostore te korištenje javnih površina, kao i dopune odluka o dodjeli subvencija za pokriće dijela troškova najma poslovnog prostora te subvenciji troškova najma stana...

Read more

Kumovi neka ostanu samo kumovi

hns logoGradonačelnik je u liberalizaciji autotaksi tržišta pronašao univerzalnog krivca za sve što ne valja u Dubrovniku, pa tako prema Matu Frankoviću Uber uništava dubrovački turizam, isključivi je krivac za kolapse u prometu, pa i većinu prometnih nesreća, a prema njegovim nedavnim izjavama čini se da je Uber postao odgovornim i za loše poslovanje Libertasa. U drugim tvrtkama krive su uprave, obično bivše uprave, kaže nam iskustvo, ali za tvrtku svoga kuma gradonačelnik je pronašao krivca u platformi Uber.

Vozni red ovog dubrovačkog javnog poduzeća vraća se u zimski režim čim kalendarski kolovoz prevali u rujan, kao da nikoga ne zanima što je grad pun turista i što turistička sezona traje debelo u jesen. Linije su klasično potkapacitirane, dok se Libertas po pitanju modernizacije sustava naplate nije maknuo s mjesta. Dovoljno je vidjeti repove građana na putu s posla kako se za ulazak u autobuse natječu s turistima s prtljagom koji čekaju da im vozači u vozilu izdaju, naplate i k tome otkucaju vozne karte.

Nije onda ni čudo da je Uber kriv kada je politika ove uprave Libertasa „Vozite se k'o gospari, vozite se taksijem". Zato preporučujemo gradonačelniku da za direktora gradskog prijevoznika postavi nekoga s potrebnim iskustvom, nekoga tko je sposoban voditi sustav složen poput onog u Libertasu.

A kumovi neka ostanu kumovi.

S poštovanjem,

Miho Obradović
predsjednik podružnice Dubrovnik

© Copyright 2012, Sva prava pridržana, HNS

Facebook